Det hände "för mig med" men hur började det ?

Där och då hände det
I min första lägenhet
Endast 18 år

Jag blev utnyttjad
Så många gånger
Vem var den första killen ?
Vem krossade mitt hjärta först
Förstod inte bättre då än att vara ledsen
När jag borde varit arg
Förbannad

När började jag förälska mig så in åt helvete
Så förälskad i kärleken
I det romantiska
Vem lurade mig att den fanns
Den romantiska kärleken
Varför lät jag mig luras
Alla de gånger
Om och om igen
Varje gång har det gjort så ont
Att inse att jag inte varit något värt
Att jag bara varit en kropp
Så in åt helvete ont
Jag har gått sönder så många gånger
Min själ har fallit isär
Brustit
Mitt bröst har känts som om det vänt sig ut och in
Luften blivit så kvav och tung
Ljuset har stuckit i mina ögon

Musiken tystnat
Världen mörknat
Så stilla
I smärtan
I smuts

Morgondagen efter gråten torkade jag mina tårar vände tillbaka bröstet och ställde mig upp.
vardagen kom och så min fasad
För att fortsätta leva
Vaknade och fortsatte i ett skal som log
Ljög
Att jag är värd nåt i deras ögon
Det höll mig kvar
Blåögd
Man måste få vara blåögd
Naiv och blåögd när man är ung
Det var fan inte mitt fel

Klart han var kär i mig när han kom till mig på nyårsnatten efter kört påverkad från Stockholm och ville ha mig direkt . När han sedan ville igen på morgonen när jag inte ville drog han ändå upp min morgonrock och tog det han ville ändå. bakifrån och jäkligt hårt. Stack sedan iväg och smällde igen dörren efter sig. Då blev jag ledsen. Inte för min kropp han gjorde illa , utan för att han stack.
Då gjorde det sådär ont i bröstet ...
När insikten kommer
Det blir brutalt tydligt. Hur jag varit ensam med känslor . Att jag trott på en kärlek som inte fanns..
Detta var en av de kortare historierna men inte den första eller den sista..

Fortsättning följer  ..

Kommentarer