Nu vet jag

Nu kom jag på en grej
en jobbig sak som hände en tjej
eller två
rättare sagt två tjejer
vilka jobbiga saker som kan hända
vad ledsen jag blir när jag hör om det
jag blir sorgsen över svek
jag tänker på alla dom gånger vi pratat om dom
om allt dumt dom sagt eller gjort
tänker på så mycket man får stå ut med
eller rättare sagt väljer att stå ut med
gör slut på det kära vänner
det är det jag känner
sluta fjanta runt dom
sluta var så förstående
bli arga
bli arga
bli arg
var arg för i helvete
det är jag

en annan blev spännande , du fick stå kvar
efter han ångar sig, du står kvar
gammal och trogen som en hund
med hjärtat under foten
trampar du på dig
han trampar på dig
och du står kvar

Kommentarer

  1. jag känner som du...
    bli arg nån gång!
    istället för att vara en dörrmatta,
    vill man säga till dom.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar