Budskap

Inom mig finns det säkert mycket
inom mig vill jag säga mycket
Inom mig förstår jag
Inom mig vet jag
Inom mig kommer fram ibland
Inom mig letar efter dörrar
Inom mig saknar sin kod
Inom mig tappat sin nyckel
Inom mig har ett budskap
Inom mig har jag ett budskap
Inom mig kommer det snart
Inom mig faller det snart
Inom mig lyser det igenom
Inom mig är jag liten
Inom mig är jag sliten
Inom mig vill jag dö
Inom mig tappar jag glädjen
Inom mig finns jag
Inom mig bor jag
Inom mig kan jag
Inom mig är jag rädd
Inom mig är jag tuff
Inom mig har jag ett budskap
Inom mig vill jag hjälpa
Inom mig vill jag kämpa
Inom mig vill jag sova
Inom mig är jag mycket
Inom mig vill jag mycket
Inom mig har jag ett budskap
Bara så ni vet!

Kommentarer

  1. Den gillade jag också. Den vill jag använda någon gång. //E-broll

    SvaraRadera

Skicka en kommentar