offra sig efter mängdens toner av avfall, nära en hög av cement , grillar du tänder och står på händer , tappar en tand , skaka hand, fyller år , i år , kommer och går, i år . fyller ut ett liv , tillslut , är du fri , jag är det , nu är du här , jag vill det , ha dig , du kommer , jag ser .,lila vantar väntar våldsamt utanför min dörr , ensam kväll? , jag tycker om dig och du ser mig , kommer du nu , ringer du snart , jag väntar och du skämtar , kommer du nu , jag vill ,ha dig , ha dig. kommer du nu? på dagen är det sent av återkommande migränattacker och hjärnan spelar alla ett spratt , jag tänker berätta för er alla om vad jag ser och inte ser , tänker berätta vad som kommer och inte kommer . jag kommer inte och han kommer inte och vi kom aldrig , vi sågs aldrig och så var det med det!

Kommentarer

  1. Kommenterar mig själv nu , bara för att säga att det som står här ovan , endast är svammel skrivet direkt utan redigeringar(endast stavning).. Det kommer nog bli mer sånt igen här..

    SvaraRadera
  2. "Lila vantar väntar våldsamt" är en mycket bra titel på en bok...med dina dikter i.

    SvaraRadera
  3. det där med vantar..det var jag...Erik

    SvaraRadera

Skicka en kommentar